شهر عشق

شهر عشق
* عاشقانه *
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل نوشته و آدرس love-city07.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





* یادمون باشه روی شیشه دلمون حك كنیم كه دوست داشتن تاریخ مصرف نداره *

 

 

* اتش روشن كردم و عهد كردم تا خاموش شدن اتش دعایت كنم ،‌میدانم به انچه میخواهی میرسی چرا كه هر بار من یك هیزم اضافه میكنم *

 

 

* به اندازه تمام بوسه های بی پاسخی كه ماهی به دریا میزنه دوستت دارم *

 

 

* میرسد روزی كه بی هم میشویم ، یك به یك از جمع هم كم میشویم ، میرسد روزی كه ما در خاطرات ، موجب خندیدن و غم میشویم ، گاه گاهی یاد ما كن ای عشق ، میرسد روزی كه بی هم میشویم *

 

 
* دیوانه ای را گفتند : چه خواهی از خدای خویش ؟
گفت : عقل سالم خواهم تا برای عشقم دوباره دیوانه شوم...
*

 

 

* لبخند تو را چند صباحی است ندیدم: یكبار دگر خانه ات اباد بگو : سیب...! *

 

 

* تو را دوست دارم بدون انكه علتش را بدانم ، محبتی كه علت داشته باشد یا احترام است یا ریا. *

 

 

* جز من اگر عاشق شیداست بگو ، ور میل دلت به جانب ماست بگو ، ور هیچ مرا در دل تو جاست بگو ، گر هست بگو ، نیست بگو ، راست بگو! *

 

 

* همیشه مهربانیت را به دستی ببخش كه میدانی با او خواهی ماند وگرنه حسرتی میگذاری بر دلی كه دوستت دارد *

 

 

* دخترك رفت ولی زیر لب این را میگفت : او یقینا پی معشوق خودش می اید... پسرك ماند ولی روی لبش زمزمه بود : مطمئنا پشیمان شده برمیگردد... عشق قربانی مظلوم غرور است هنوز...!! *

 

 

* پرسیدند : دوستش داری ؟
گفتم : دنیای من است...
گفتند : دوستت دارد ؟
گفتم : تنها سوال من است...؟!
*

 

 

* زندگی سه چیزش خوبه ، ندونی و دعات كنن ، نبینی و نگات كنن ، نباشی و یادتت كنن *

 

 

* وقتی لبخند دنبال جایی برای نشستن میگردد ، ارزو میكنم:لبانت ان نزدیكی باشد *

 

 

* ای كاش قانون همه دوستی ها این بود ، یا دوستی تعطیل یا جدایی هرگز *

 

 

* ای مترسك انقدر دستهایت را باز نكن كسی تو را در اغوش نمیگیرد
ایستادگی تنهایی می اورد
*

 

 

* همیشه سكوتم به معنای پیروزی تو نیست گاهی سكوت میكنم تا بفهمی چه بی صدا باختی! *

 

 

* گویند ضریح نگاهت معجزه دارد ، كاش زائر چشمان تو بودم

 

میخواهم نام زیباى تورا خال کنم در بدنم تا که محفوظ بماند نام تو در کفنم *

 

 

* ازمرگم هیچ نمیترسم,اگر دنیا سرم ریزد,
از این ترسم که بعد از من گلم را دیگری بوسد
*

 

 

* عشق چون شود کهنه ،معتبر شود عاشق / دوست چون قدیمی شد حرمتی دگر دارد *

 

امشب این خانه عجب حال وهوایی دارد
گپ زدن با در و دیوار صفایی دارد !

همه رفتند ازین خانه ، ولی غصه نرفت

بازم این یار قدیمى چه وفایی دارد
*

 

 


نظرات شما عزیزان:

ستاره
ساعت19:50---24 خرداد 1391
فقط اومدم كه نگي نيومدي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 22 ارديبهشت 1398برچسب:, ] [ 23:7 ] [ * علی* ]

درباره وبلاگ

به * شهر عشق * خوش آمدید. امیدوارم لحظات خوشی داشته باشید. خوشحال میشم بعد خوندن مطالبم نظرات محترمتون رو بدونم. در ضمن مایل بودید میتونید عضو بشید
آرشیو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 23
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 72
بازدید کل : 2206
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 44
تعداد آنلاین : 1

.




استخاره آنلاین با قرآن کریم


تعبیر خواب آنلاین


فال حافظ


فال امروز


فال انبیاء

فال انبیاء


..

.



آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

 

/p